Minuta za zdravje

Pozdravljeni.

Spodaj imate predstavljene vaje s stolom in mizo, ki jih poskušajte izvesti večkrat dnevno.

Med poukom se večkrat vstanite, globoko zadihajte, prezračite sobo in opravite vaje, saj vam bo to dalo dodatno energijo pri nadaljevanju učenja.

VajaSlikaOpisŠt. ponovitev
Zasuk hrbtenice        Sedimo, ena noga pokrčena na stolu, hrbet vzravnan, glava v podaljšku trupa. Z desno roko se primemo za nasprotno koleno, z levo dlanjo se primemo za zatilje, komolec odpremo. Počasi izvajamo zasuke trupa nazaj.5 ponovitev v levo in 5 v desno
Deska – strehica  Položaj deske z oporo na dlaneh na mizi ali stolu. Prehod iz deske v strehico. Trup ves čas vzravnan. 10 ponovitev
Sklece na miziPoložaj deske z oporo na dlaneh na steni ali mizi. Z vzravnanim trupom izvedemo skleco in se dvignemo nazaj.10 ponovitev
Nagibanje v stran na stolu                           Sed na stolu s pokrčenimi nogami, boki se ne premikajo. Izvajamo izmenični odklon trupa v stran.5 ponovitev v levo in 5 v desno
Izteg kolena                       Sed na stolu, z rokami prijem za stol, izmenično iztegovanje kolen.5 ponovitev z levo in 5 z desno
Izteg kolka                      Stoja razkoračno z oporo na mizi na dlaneh, trup nagnjen naprej, hrbtenica je vzravnana. Enonožni izteg kolka (noga je v kolenu iztegnjena), dokler ni noga poravnana s trupom.5 ponovitev z levo in 5 z desno

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost